Penguasaan Minda Manusia

Have you ever notice perkara yang berlaku di sekeliling kita .Politics ,Entertainment ,Society ,Lifestyles semua tu macam bercelaru tapi masyarakat sendiri  tak ambil kisah ,yang dyrang tau ‘asal aku bahagia dah’. Remember dunia sekarang dikawal sepenuhnya oleh ‘sesuatu’ who really want separate us from the only creator .They make us believe hal Dunia adalah priority .

So this man is saying about something :

"Kita berada di dalam dunia yang berada di bawah pemerintahan orang -orang yang begitu gila.Do you know,pemukauan yang paling kuat di dunia ialah Television .Ia sedang memberitahu kita apa yang mereka hendak kita percaya"

The Facts :
  • Penguasaan dan memanipulasi pendapat dalam politic merupakan senjata utama Freemason dalam usaha menguasai sesebuah kerajaan.
  • Apabila mereka menguasai pemerintahan ,undang-undang and poolitic ianya akan diubah mengikut seperti yang mereka mahu.
  • They have a mission and its a 'Pemerintahan Dunia Baru'.To achieve the mission they have plan something that beyond your mind.
  • Penguasaan sepenuhnya terhadap setiap aspek kehidupan manusia.Your life dont forget.
  • And the weapon is in your house .TV,Magazine,Internet entertained you and your family without you realize ,its already mempengauhi kehidupan kamu.
They are showing this to you :

Comics yang mempersendakan kaum lain ,motif? memesongkan perspektik masyarakat tentang sesebuah kaum itu.

Live shows ,then was put it in MTV

Magazine that majority read by teenagers from 13 to adult.




By showing this ,i just want you to beware of what you watch,listen and read to.Because we are the receiver .THEY are the giver who love to destroy us.
Kalau tak faham ,Google it because this is important.
TerimaKasih for reading this :)